Uw apparaat opladen
Laad de tracker op met de meegeleverde USB-kabel of magneetlader. De tracker zal gloed effen rood tijdens het opladen en rood knipperen wanneer volledig opgeladen.
Je moet de tracker aanzetten na het opladen. Houd de duidelijke aan/uit-knop 2 seconden ingedrukt totdat de groene en blauwe lampjes knipperen. Dat geeft aan dat de tracker aan staat.
A. Opladen
B. Volledig opgeladen
Om de tracker in te schakelen, houdt u de doorzichtige aan/uit-knop in het midden ingedrukt totdat de lampjes rood, groen en blauw knipperen. Je moet na elke oplaadbeurt controleren of het apparaat is ingeschakeld – je kunt dit doen door snel op de aan / uit-knop te drukken en te kijken of de lampjes knipperen – dit geeft aan dat de tracker is ingeschakeld.
Om uit te schakelen, houdt u de duidelijke aan/uit-knop 5 seconden ingedrukt. Druk vervolgens kort op de clear-knop – er gaan geen lampjes branden, wat betekent dat deze uit is.
Staat de tracker aan?
A. Tracker is ingeschakeld
De app downloaden
- Download de app “Logistiek”:
- Voor Android van de Google Play Store
- Voor iPhone van de App Winkel
- Ga voor een webbrowser naar gps.logistimatics.com
- Tik op installeren. Mogelijk moet u uw Google Play- of Apple ID-wachtwoord invoeren om de app te downloaden. Als je nog niet eerder een app hebt geïnstalleerd, wordt je door Google of Apple gevraagd om je creditcardgegevens in te voeren.
- Na installatie opent u de app en logt u in met de hetzelfde e-mailadres en wachtwoord die u hebt gebruikt bij de aankoop van het apparaat.
Hoe het werkt
De Mobile 200 heeft mogelijkheden voor live audiomonitoring en is ook een GPS-locator. Met de live-audiofunctie kunt u meeluisteren met audio die wordt opgevangen door de microfoon van het apparaat. Om deze functie te gebruiken, stelt u uw SOS-nummer in als uw telefoonnummer.
Zie instructies voor het instellen van uw SOS-nummer
Wanneer u het apparaat belt, gaat de lijn over en wordt de audio van het apparaat verzonden zodra de lijn wordt geopend. Het ophangen van de lijn zou de uitzending beëindigen.
GPS-tracking
Wanneer het apparaat voor het eerst wordt ingeschakeld na het opladen, moet u het een paar minuten de tijd geven om een eerste signaal te vinden om uw locatie te melden. Je kunt het in een raam plaatsen of mee naar buiten nemen om een duidelijk zicht op de lucht te krijgen voor dit eerste rapport. Soms is beweging nodig als het signaal niet binnen een paar minuten wordt opgevangen. Een snelle wandeling of rit rond het blok zal hem helpen dat eerste signaal te grijpen.
Hoe rapportage eruit ziet
Rapportagemodi en frequentie kunnen worden gewijzigd door naar de Commando’s tabblad onderaan het scherm en selecteer Nieuw.
A. 30 seconden rapportage
B. Cell Fix
Probleemoplossen
Mobile 200 is gestopt met volgen of geeft aan dat de verbinding is verbroken
- Het apparaat bevindt zich mogelijk in een gebied met een slecht mobiel bereik. Bekijk de 2G-dekkingskaart.
- Het apparaat kan worden uitgeschakeld. U kunt dit controleren door snel op de aan / uit-knop te tikken. U zou knipperende lampjes moeten zien die bevestigen dat het apparaat is ingeschakeld. (Zie voorbeeld hierboven) Zorg ervoor dat u het apparaat na elke oplaadsessie weer aanzet.
- Het apparaat heeft een lege batterij. U kunt het batterijniveau van het apparaat controleren in de Info tabblad in de mobiele app. Houd er rekening mee dat het weergegeven batterijniveau de resterende hoeveelheid aangeeft de laatste keer dat het apparaat heeft gerapporteerd, niet noodzakelijkerwijs de huidige lading.
Live audio zendt niet uit
- Drie keer overgaan en dan hangt het toestel op, wat betekent dat er nog geen SOS-nummer aan het toestel is toegewezen. SOS-nummer toevoegen
- Eén keer overgaan en vervolgens geen geluid of de melding “Abonnee is buiten dienst” wanneer u belt, geeft aan dat het apparaat momenteel is uitgeschakeld.
- U kunt de Controleer SOS commando gevonden op het tabblad commando’s om te controleren of het SOS-nummer correct is en is geaccepteerd.
- Zorg ervoor dat het telefoonnummer dat u belt hetzelfde nummer is dat wordt vermeld voor het apparaat in de Info gedeelte van de app.
Mobiel 200 laadt niet op
Als het rode lampje gaat branden wanneer u de USB-kabel of op een magneet gebaseerde kabel aansluit, moet deze worden opgeladen. Als hij knippert, is hij volledig opgeladen. De tracker zal niet update het batterijpercentage in de mobiele app totdat deze is ingeschakeld. Houd de wisknop 2 seconden ingedrukt totdat de blauwe en groene lampjes knipperen om hem in te schakelen.
Als de tracker niet meer dan 50% oplaadt, kunt u een andere wandstekker proberen die 1000 mA stroom kan leveren. De meeste stopcontacten leveren 500 mA stroom die de batterij slechts tot 50% zal opladen. De meegeleverde stekker levert 1000 mA en laadt de batterij volledig op. Als u het apparaat 5-10 minuten uit de oplader haalt en het vervolgens voor een volgende cyclus weer op de oplader plaatst, kunt u het probleem vaak ook oplossen.
Fout: Trillingsfunctie inschakelen
Dit gebeurt wanneer een oproep naar het apparaat wordt gedaan en binnen 10 seconden na het starten van de oproep wordt opgehangen. De Mobile-200 stuurt de tekst “Fout, schakel eerst de trilalarmfunctie in en voer vervolgens de bewerking uit”. Dit bericht kan worden genegeerd. Dit bericht is voor een modus die we niet ondersteunen als apparaatfunctie, en is geen indicatie dat het apparaat geluid of trillingen heeft gemaakt. De Mobile 200 is standaard stil.
Ben ik beperkt tot 2 uur audio?
Twee uur audio is inbegrepen in het maandabonnement, maar je kunt altijd meer audiominuten kopen voor $ 6 per uur.
creditSource link